tisdag 27 oktober 2009

pizza

japp jag och J gick till Orrby så fick barnen pizza och J också men jag stog över....de ni =) barnen delade på pizzan och Meja fick ett hörn också men hon käkade hellre majs *L* =) men lite gick att ner och nu sover hon min lilla gladskit....

Snart kommer Lenny hem ska koka lite grönsaker och hacka lök åt honom sen får han kotletter också....snäll som jag är...sj vet ja inte hur jag ska göra med varken mat eller dryck jobbigt att inte tugga men ändå vill man ju gå ner...jaja skit samma i kväll blir de ju styrketräning så de är lika bra att skita i att äta idag så kanske magen känns bättre i morgon...

Ska försöka mig på att dammsuga sen också....Spike hårar som fan just nu så de behövs minst 1 gång om dan.....har lagt in barnens kläder också sen ränsa jag i garderoberna (inte min då) =)
så nu är väl alla kläder på plats utom skiten jag måste tvätta =) men slängde i en maskin förrut så den ska jag ta hand om just NU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar