lördag 10 oktober 2009

fest

va ja på igår men nykter och bara en stund....jag åkte runt 21 och va hemma runt 23 =) lagomt tycker ja....räcker jag la ju barnen innan jag åkte pussa på dom sen satte sig Lenny och titta i bio rummet så de spela ingen roll vart jag va *L* =) när jag kom hem satt L i telefon så hörde jag nått från övervåningen tyckte först att de va nån som spydde men de va Marcus som va och kissade och gråt =( min prins....han sa att de va varmt då fatta ja ju att han hade feber så jag tog av han pyjamasen sen fick han följa me ner gav han alvedon och saft sen fick han ligga på soffan me oss en stund sen la han sig och sov hela natten vaknade och va pigg =) så här kan han vara ofta och har varit sen han föddes....men jag vet hur man gör vid detta laget nu så de går jättebra =)

Just nu är hela min familj hos farmor och farfar och jag passar på att städar som vanligt...men nu ska ja bara kasta in en maskin till me sängkläder och torktummla en,sen ska ja skura sen blir de promenad med Jenny och spike sen fortsätter jag ner till svärisarna så de blir en liten promenad ialf =)....

Idag blir de nog lungt har lovat barnen godis =) sen ska dom vara i biorummet och se en film sa dom så vi får se va dom har tänkt sig när vi kommer hem....sj blir de en nyttig helg....och nästa också och kanske veckan där efter också sen ska ju min kompis operera sig så om jag vill kan jag ju börja leva lite mer normalt igen....vi får se hur man mår då måste ju börja äta de vet ja ju men man behöver ju inte ta de fetaste....har kommit på en plan som jag ska göra efter denna skit period =) en bra period men jobbg heter de kanske inte skit för man mår nog så mycke bättre efter detta =) ska bli kul och se om man lyckas....tror de för de känns så....och jag har lovat mig sj för barnens skull....så man orkar mer och blir en lite mer aktiv mamma =)....

nä nu skriker tvättmaskinen och skurmoppen på mig tur de annars kommer ja väl aldrig härifrån =)

hade alla

älskar er mickis marcus och meja + Lenny...ni är allt för mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar