torsdag 15 oktober 2009

skola

japp nu kan jag börja med mina arbeten....ska bli kul ska bara köpa lite papper m,m så man har hemma....sen fick jag låna 37 böcker av min syster så bibblan kanske jag slipper till nu hoppas kan man väl göra sen finns de ju internet som man kan söka på....

Idag har jag ialf tvättat en maskin med kläder och lagt in alla rena kläder så nu har alla så de räcker några dagar igen...sen har jag gjort hemmagjord pizza med kebabkött och köttfärs....skönt att ha i frysen och bara ta upp när barnen är små hungriga eller bara till lätt lunch....
för nån dag sen gjorde jag egna piroger hur lätt som helst att göra....goda också enligt min familj och en kompis så de är ju kul....sen igår gjorde jag 2 sockerkakor men dom blev lite misslyckade dom blev inte helt klara inni så lite kletiga va dom men barnen käka ialf och de som blev bra frös jag ner....
kul att laga mat just nu och de är nog bara för att jag inte kan äta den själv...men jag ska att göra mer piroger nån dag alltid bra att ha i frysen =)

Senare idag ska nog barnen till badhuset ialf mickis vet inte om syrran vill ha me båda men marcus har varit med Jonna och Jessica 2 gånger här nu på kort tid så nu får mickis följa med och meja ska på jympa 17.30 de tycker hon är jättekul att springa omkring där =)

Jag hoppas inte csn tar allt för lång tid på sig med mitt ärende då blir de lite pengar denna månaden men mer när man väl får dom =) väntar även på a-kassan men de kommer dröja ett tag till säkert 3-5 veckor till =( men dom ska ändå gå till julklappar =)

Vet inte om ja ska börja äta lite under helgen heller om jag kanske ska äta lite i morgon har besluts ångest men om jag tar en dag i morgon sen dricker jag några dagar igen sen äter jag några dagar så får man väl hålla på så tills man har gått ner lite....usch va sjukt....man ska ju inte få dåligt samvete för mat eller...men de har jag =( jobbigt som fan.....på tis ska jag till skolan så då ska jag dricka ialf...både mån. och tis. sen kanske man kan äta lite på ons. och börja tors.fre m.m igen ja vet inte de märks hur de blir....

Jaja nu ska ja skära upp pizzan sen ska jag bara ta de lungt tills Meja vaknar....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar