fredag 30 oktober 2009

fredag

och lenny jobbar som vanligt fast nu jobbar han extra en på hans jobb ligger på sjukhus så han fick hjälpa till 2 extra dagar men är de förmidda gör de mig inget värre på eftermiddan/natten tycker inte om att sitta själv....sen blir jag alltid så trött när man får göra allt själv med barnen Marcus lyssnar inte så bra på mig just nu tyvärr och Meja är ÖVERALLT...Mickis är nog den som lyssnar bäst tills hon får utbrott då går de inte alls men så länge man tar henne på "rätt" sätt så går de jättebra min stora älskling börjar bli så stor nu....hon ska ha jeans nu och de hata hon för 1 år sen nu duger nästan bara de =) kul att se henne växa upp hoppas bara alla mina barn kommer i rätt spår hatar allt med högstadiet och Jättesten har inte hört många pos. saker om den skolan men mickis har egen vilja och jag hoppas värkligen hon kommer stå på sig på allt hon gör =)....

Igår åkte jag,mamma och Meja till stan och gick runt i affärer....köpte jättefina vinterkläder till mickis och marcus...Marcus fick everest termobyxor och en Warp jacka skit snygg och mickis fick samma byxor som Marcus men en everest jacka till den va också skit snygg.....lite dyrt tror de gick på 1700 men allt är dyrt och vinterkläder måste ju barnen ha =)....sen köpte jag lite kläder till Meja....3 bamse bodys och en smurfarbody med 2 par lika stumpor till sen fick Marcus 1 par jeans (starwars) och en spindelmannen tröja....ska köpa lite kläder till mickis också men då är de bäst att hon är med inte allt som duger till den stora flickan =)

nästa vecka ska jag in och köpa julklappar...marcus och mickis ska få ett xbox 360 de vill dom båda ha så de får dom tillsammans sen önslar dom sig rullskor men de tror ja dom får när dom fyller år....ska ju även köpa nya cyklar till dom med hjälm när dom fyller...sen blir de väl lite leksaker också fast ja vet inte vad kanske lite lego till marcus och pyssel till mickis skit svårt att köpa till dom nu för dom leker inte så mycke dom spelar mest tv spel eller är ute och leker....sen vet ja vad mamma och pappa ska få lämnar bara pengar till syrran sen svärmor och svärfar vet vi också vad vi ska köpa till....

nä nu ska jag ta barnen som bråkar blir nog badhuset idag efter 16 =) kanske dom sover gott i natt

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar