måndag 26 oktober 2009

bebis

vansinnig med ett milt ord hon gör allt hon inte får och säjer man till henne skriker hon och blir jättearg så lik sin pappa....
vad hon gör varje dag här hemma är:
leker i vattenskålen och matskålen till spike....
slår i terrariumet
drar ut en låda med skivor och slänger dom över hela golvet
öppnar till Lennys finglas och tar ut dom går jag för fort fram flyger de glas över hela golvet
drar i lådorna på soffbordet och slänger ut allt i dom
tar alla dosor och slänger så batterier sprutar
är i hallen och drar i alla lådor där och slänger ut halsdukar,mössor,vantar m.m
är i garderoben i hallen där alla skor står och slänger ut alla + att hon alltid kommer in i tv rummet och visar att hon kan sätta på sig stövlar själv
är i mitt skåp med pantflaskor och slänger ut alla + att hon alltid har 2 st i handen och slår alla med
är i pysselskåpet och drar i allt igår slängde hon ut alla pärlor så jag tror jag plocka 1000 st på golvet och de mesta försvann i dammsugaren

de är några av alla saker hon gör som hon vet att hon INTE får göra =)
men vad vore livet utan Meja och mina stora underbara barn....plocka och städa de hör ju till med 3 små barn och ett stort barn i huset (lenny) och inte glömma hunden Spike som fäller som fan just nu =)
älskar er min fina familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar