måndag 26 oktober 2009

tråkigt

synd att vädret är som de är men vi tog oss en promenad till affären skulle posta ett brev så man får pengar =) och just nu är jag sååååå glad...dels för att jag får pengar från både csn och a-kassan och tillsammans blir de många lappar så lite glad för de är man men sen ska man ju lämna tillbaka de man lånat så många lappar blir borta men de gör inget för då är man helt skuldfri *L* =) så underbart fick ju låna lite pengar när Spike skulle till vet. och de är ju inte billigt sen fick jag ju inga pengar denna månaden så de ska tillbaka men herregud va skönt att de lyser åt rätt håll för oss med pengar för en gång skull.....så men pengarna man får ska jag köpa vinterkläder till barnen + byxor till dom stora...sen ska de sparas minst 3000 inte alltid man kan lägga undan så mycke så man får passa på....sen ska de köpas julklappar jag vägrar handla i dec. men iår blir de bara julklappar till mina egna barn + mamma,pappa,svärmor och svärfar då =) men sen är de bra bättre att lägga pengarna på sina egna barn jul kan man fira tillsammans ändå....

Nu ska jag snart ut och laga mat till mina godingar till barn....korvstroganof och ris blir de och Lenny får kött och grönsaker som han ville ha sj blir de naturdiet....många dagar framöver igen då jobbigt men sant men snart kommer J hem igen då blir de att gå ut och gå me henne så mycke hon orkar....

nä...hade alla i detta ruggiga höstväder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar