fredag 16 oktober 2009

vet inte

vad jag ska skriva igentligen....finns inte mycke att skriva om längre bara samma sak hela tiden....har ialf varit och styrketränat och de va skönt hade me mickis som lite stöd...en liten tjat maja är hon men de är kul när hon tycker om att va me mamma =) när vi kom hem hade jag brist på fantasi till mat så jag tog fram pizzan jag gjorde igår till barnen och Lenny och Jonny käka min pasta sallad med tonfisk hela bunken tog slut =) skulle igentligen ha käkat idag men jag vågade inte för jobbet ringde förrut och fråga om ja kunde jobba delad tur i morgon och då har jag varken tid eller lust att springa på toa så jag fick snällt stå över min goda sallad =)....se om ja kanske kan få i mig något på sön. men på mån. börjar ja me dryck igen för på tis. ska ja ju va i skolan hela dan på föreläsningar då har ja heller inte tid me toa besök =)....

Vet inte vad som händer rästen av dagen...vill igentligen till en arbetskompis för att tacka av en annan arbetskompis men ja vet inte om ja orkar....trött och sen ska ja upp 7 i morgon men jag funderar på om lenny ska få köra dit mig 1-2 timmar ialf vi får se va de blir....duschad är ja ju så de är bara nya kläder och lite smink som ska på så är ja ju klar....

jaja barnen ska få sitt fredas mys sen ialf mormor köpte till alla barnen snäll min mamma



orkar inte skriva mer ska väcka min sovande bebis

bye

3 kommentarer:

  1. Jobbar du på järpegatan imorgon eller? :)

    SvaraRadera
  2. Schyrre! Spinning eller styrketräning är dock inte riktigt min grej. :P Tränar styrketräning i grupp ibland på step intervall där man mixar step och styrka. Men jag skulle ju kunna boka ett löpband eller så någon gång om du styrketränar. :)
    Ah, då lär vi synas i huset för jag har också delad tur! Kramkram.

    SvaraRadera
  3. men säj till om de är nått pass du vill gå jag provar de mesta....sen får du gärna boka löpbandet också jag brukar träna allt från 45 min till 1 timme =) säj bara till vettu mycke roligare att gå me nån man känner...och ja jag jobbade på J idag men de såg du nog i morse =)....syrran jobbade andra delade turen åt mig Lenny skulle iväg och ja visste inte de men de blev ju bra ändå....jag ringer dig på mån. i fall du ville åka me....bara du säjer till om du vill ha skjuss inte alla föreläsningar jag ska gå på i år men dom ja ska på är de bara du åker me...=) inga problem

    SvaraRadera