onsdag 21 oktober 2009

torsdag

och en ganska vanlig dag....Lenny är på långpromenad Mickis är i skolan Marcus ser på tv och Meja skriker efter pappa....

Idag ska vi hjälpa min pappa att ta upp båten sen blir de nog lungt rästen av dagen ska göra lite mat ialf och kanske att jag gör piroger....sen ska Meja på jympa i eftermidda....hon älskar att vara där =).

Annars går dagarna lika fort som vanligt kan ju tro att man bli 65 snart....har börjat käka lite och de känns helt ok....vågen går neråt ialf och de är ju hur skönt som helst....tror de blir -8 kg på 2 1/2 vecka och de är väl ok....är ju inte nöjd på långa vägar ska ju ner minst 25kg till och de är ganska så mycke men sen jag fick Meja har jag ändå gått ner nästan 19 kg.....ett tag skulle jag ner över 45 kg och nu är de "bara" 25 =) de minskar *L* =)....

Till helgen ska Lenny ut med några arbetskompisar och jag kanske är barnledig =) ska ju INTE dricka de kan jag inte när jag bantar och vill inte heller men jag ska plugga plugga plugga....hinner inte annars....ska läsa en bok och skriva om den och de ska jag nog göra på lör. tråkigt när man inte har några barn hemma men man får passa på annars funkar de inte....Meja vill inte sova midda så mycke längre och barnen är ju borta på förmiddan och då vill INTE Meja sova midda de blir runt 13 annars =) och de är ju när jag hämtar dom stora....men men de går ändå man passar på när Lenny är hemma och när barnen sover för natten...

Nä nu ska jag steka ägg till mig gubbe och sj ska jag äta 1 knäckebröd med gurka på....min fina frukost =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar