onsdag 28 oktober 2009

vattengympa

ska bli kul att bada lite trivs i vattnet ganska så bra....men först blir de styrketräning sen simma några längder för att sen avsluta med gympa i vatten då =).....ska bli härligt ialf efter min midda som blev tacos....käkade 2 st och blev ju äckligt mätt men jag säjer till mig själv att bara man tränar så kan man nog äta....nyttigt....i tacos är de ju både grönsaker och köttfärs och de är väl inte så farligt att käka....brödet kan ju skippas men jag käkade 2 st så de blir väl att träna mer idag bara =)....

på Mån ska jag och grannen på tjej kväll i badhuset ska bli kul och skönt...massa prova på pass och de ska bli kul...ska boxas ialf och sen bada bubbelpool tänkte ja så slipper man duscha när man kommer hem =)....mamma ska vara här och passa barnen och de ska bli ganska så skönt att slippa lägga barnen 1 dag av 5 *L* =)

Nu ska jag försöka skriva en enhet på skolarbetet på datorn så slipper man de sen...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar