tisdag 27 september 2011

Imorgon

blir de att slappa =).....säjer inge mer !!!!

Om 5 minuter ska jag åka och jobba sista dagen denna månaden för rästen av veckan är jag ledig ska bli skönt...men jag kan jobba extra på lör em om någon behöver!!!
Har slängt i en ny maskin men med bara en tröja....Lennys huvtröja som luddar överallt nu åkte den in ensam i tvätten och är klar om 20 minuter =) men de får Lenny sköta eller om jag tar de när jag kommer hem ikväll...

Blir att duscha ikväll och platta håret hinner inte med de i morgon ska väcka barn och ge dom frukost iväg till skolan och sen blir de annat =)....återkommer till de i morgon....ska beställa köket i em också han ringde förrut är super nöjd kommer bli vitt med svart kakel och svart/grå bänkskiva.....vitt trätak med spottar och grå/svart golv....ska se om jag kan sätta ut en bild på hur de ungefär kommer se ut vet inte hur man gör men kan försöka...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar