fredag 2 september 2011

vad blir de

trött som en gnu och orken försvann....men ska dammsuga hallen idag ialf sen har jag gjort klart Mickis rum möblerat och städat och hon blev super nöjd nu har hon åkt till Norge....=/ blandade känslor men kul för henne....saknar henne hon blir ju så stor inte lika mycket behov av mig och de känns ju underligt...hon talade om för mig igår att de är hon som ska åka så hon bestämmer vad hon ska packa herregud =/ när blev hon så stor min sessa....<3 hon visade mig en present hon fått av sin kille idag Oliver heter han en super mysig kille han hade köpt en nyckel ring med hennes namn och ett hjärta tror ja de va....såååå söööööt =) gulliga barn och ingen blir gladare än jag om hon skulle vara tillsammans me honom rästen av livet för snällare och gulligare pojk hittar man inte...<3
Nej lika bra att sätta igång så kan man ta kvällen sen....
=)
älskar er mickis marcus meja mina 3 underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar