torsdag 8 september 2011

elektropop

haha va störtskönt kille asså lyssnar på den hela tiden man blir ju lixom glad av den låten =) förgyller min dag som varit skit =/ men nya tag i morgon är ialf glad för att inte alla dagar är skit i veckan som de va ett tag nästan som man funderar på om man var nere i brunn och vände som tur är så kanske jag inte var ända ner för då är de nog svårare att ta sig upp men man måste se allt de pos. i allt =) har trotts allt världens underbaraste familj....=)

Idag har jag jobbat och när jag kom hem cykla jag och meja till affären sen hem...barnen kom hem strax efter men tyvärr så bråkade dom med en gång så båda fick utegångsförbud =( bråkade om en nyckel,slog varann krek fula saker då fick jag nog så nu är dom inne men nu sköter dom sig bra måste ju vara så hård mot dom tyvärr för annars tror dom att dom får bestämma och göra som dom vill och en dag ska dom också bli stora och sköta sig i denna förjävliga värld =)

nu ska jag försöka få barnen att borsta tänder sen lägga sig och läsa innan det blir kvällen....sj ska jag bara slappa =) käka lite nötter och se på tv i morgon + hela helgen blir de jobb men de går de också

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar