söndag 25 september 2011

snart slut

på helgen igen och rutiner för skolan ska börja =) läggas i tid,läxor,städ och sen ska jag och L åka iväg under veckan i 2 hela nätter =) UTAN barn nervös som jag alltid är mår skit för allt nu för tiden men några cider så ska de nog gå bra heheheh =) får passa på när man har barnvakt *L*
Ska bara jobba på tis kväll sen jobbar jag inge mer under veckan men om mina kära vänner behöver hjälp på lör så ska jag nog kunna ställa upp =) jaja de märks....

Idag ska jag jobba från 12-17 bara ska försöka hinna dammsuga nedervåningen och hänga tvätten först sen kanske hinna plocka lite....maten är klar sen igår barnen får väl kanske nått annat inte så kul för dom med samma mat 2 dagar i rad =) vi får se vad dom säjer mina kära små troll =) att man kan älska några så himla mycke =) vad gjorde jag innan barnen vad skulle jag göra utan dom....inget jag vill veta och inget jag vill göra annorlunda...älskar alla 3 så otroligt mycke sen kan allt bli jobbigt ibland men de är sånnt man får ta som mamma =) och de gör jag mer än gärna även om jag blir grå hårig av dom hahahah =) hoppas på allt de bästa för barnen och att det ska bli 3 underbara vuxna människor med bra jobb och helst 2 barn var =) så man får snoza mycke barnbarn.....älskar er Mickis Lilleman och Meja Mus =) mina änglar!!!!

Nej lika bra att sätta igång med allt som ska göras....på med musik och städa....förrästen så har vi fått ritningar på vårat kök =) tummen upp...kommer bild när jag vet exakt
pussochkramtillminaunderbarabarnochLennysåklart!!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas halkbanan gick bra! Har du bokat uppköring och teori också? :)

    SvaraRadera
  2. Tack för alla tips! Flera av dina förslag har vi faktiskt på listan. :) Kram!

    SvaraRadera