lördag 1 oktober 2011

super trevlig resa

med Jonny,Linda och Lenny...inte så utvilad efter en 2 dagars men de går sov nästan 11 timmar i natt i stället....
Vi åkte till Helsingfors och firade Jonny som fyllt 35 år....bubbelpoooool,bacardi trevligt sällskap kan inte bli bättre saknade mina barn men så fort jag kom hem slog sig vardagen in igen och allt är som de ska...och idag har varit en jätte hemsk dag med dåligt humör och lätt retlig vet inte vad de är med mig...känner mig alltid så deppig och jag vill ju värkligen inte vara de =( känner mig ledsen och irriterad,trött och bara allmänt....ja jag vet inte hoppas på att de försvinner tills i morgon =(
Nästa vecka börjar jag på schema i 1 månad igen....heltid förrutom 2 dagar som jag inte kunde....känns helt ok....mig passar vik banken skit bra så man kan plocka ur sig när man inte kan m.m men de är alltid skönt att gå på scehma och veta vad man har och inte har!!!
Nästa vecka har jag även 1 viktigt samtal med försäkringskassan + ett hembesök av BUP som vill se hur vi har de hemma =) fullt upp som vanligt men de får gå...ska hinna städa innan fre men min snälla mamma som var barnvakt när vi åkte hade plockat och städat så fint när vi inte var hemma så jag ska tvätta 1 maskin i morgon sen är de tomt i korgen igen =) sen ska jag dammsuga och skura och damma lite så man inte behöver göra allt på en gång...
Hoppas mitt humör blir bättre så kanske man slipper vara så trött hela tiden vill ju vara en bra mamma inte en ledsen och sur mamma....men med barnen blir jag ju självklart gladare....de är ju mitt liv =) mitt underbara liv jag aldrig skulle byta....kan t.o.m slå sig att jag längtar efter mer barn men med min kropp och allt som hör till en grav så går de ju inte...och jag är så himla lycklig över dom barn jag fått =) mina <3 älskar er så de gör ont!!!!

nej bäst att rycka upp sig kanske plocka lite och städa toaletten =) inte de roligaste men de är ju ett måste de också....

sen en annan sak....som jag ibland tänker på...nej de får bli en annan gång

bye

1 kommentar:

  1. Tack själv för en supertrevlig resa, detta måste vi göra om. Kul att jag fick din bloggadress, älskar att läsa bloggar. Tycker att alla andra är skitduktiga på att skriva medans en annan, har noll fantasi och bloggtorka.

    Ha det så gött, så hörs vi!
    Kram

    www.miiinis.bloggplatsen.se

    SvaraRadera