måndag 12 september 2011

MIN älskling!!!!









Skriver inte så mycket om Lenny =) men jag vill att hela världens ska veta hur mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig och barnen speciellt michaela som han tagit hand om sen hon bara var 9 månader...hur tacksamma jag och Mickis är att han varit så underbar och snäll på alla sätt och vis...visst ska inte sticka under stolen med att jag var orolig när vi väntade Marcus att han skulle göra skillnad men ALDRIG har han ens visat eller sagt,gjort något som gör skillnad på barnen och säjer ingen nått så tänker han inte ens på att hon har en annan pappa =) det är kärlek....och den kärleken kommer aldrig någon ta ifrån oss =) jag är så tacksam och glad att jag träffade Lenny och skulle han vilja gifta sig så skulle jag absolute säja JA fast jag inte gillar kyrka eller att vara i centrum men den dagen så skulle jag göra allt för att det skulle bli perfekt =) älskar dig så otroligt mycke Lenny Anders Malmgren tack för alla underbara år och hoppas det blir rästen av livet tillsammans med dig och barnen många underbara pussar och kramar din Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar