torsdag 15 september 2011

ser inte ut

som jag ska lyckas med dom sista 4 kg =/ sega som fan och jag är dålig på att träna...tycker de är kul men de känns inte som de ger mig nått mer just med vikt nedgången....vill så gärna börja med box igen men vill ha någon att gå med!!!

Idag ligger jag inne med en huvudvärk som inte vill ge sig...ska iväg och hämta Marcus snart på skolan tar med Dallas så han får lite motion...sen hem och göra lite lunch till barnen eller Marcus får väl mellan mål men Meja ska ha lunch =) sen iväg och klippa mig men vet inte hur jag vill ha de...ska klippa toppar ialf behålla mycket på längden då jag gärna vill sätta upp de när jag tränar kanske klippa en tunn lugg och sen ska jag klippa upp de bra mycke så jag kan få en frisyr om jag vill =) tunna ut de ska jag också göra så de ser snyggt ut utan att jag ska behöva platta de hela tiden =)

annars idag blir de inte många knop har ingen energi till nått sparar den till all renovering som jag kommer börja med till veckan...hallen ska tapetseras och då vet ju alla hur underarbetet måste göras och de är de tråkigaste men ett måste spacklas sen bryta bort listen som ska målas vit i stället för den bruna som är nu sen ska 2 luckor målas svarta,taklisten ska målas en gång till sen ska köket ränsas på skit inför rivning =) fast de får ju väntas lite kommer en nästa vecka som ska kolla lite med oss om olika möjligheter =) jaja de finns massor att göras ska bara finnas energi till allt *L* =) men den kanske kommer när man börjat köpa hem allt man behöver...

jaja nu ska jag kolla runt lite sen ska jag hämta lilleman

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar