onsdag 21 september 2011

tapetsering =)

i hallen är på G =) fondväggen är klar och nu är de 2 väggar till som snart är klara syrran tar väggen vid trappan och jag väggen till biorummet då går de fortare =)....tror de kommer bli super bra....ska bara måla listen en gång till så ska L få hjälpa mig upp med dom i morgon eller på fre....
I morgon ska vi till BUP men då ska inte Mickis med de är bara jag och L ska ska träffa en ny och diskutera medicinering hoppas ja....eller vad vi nu ska göra!!!
Annars rullar väl allt på som vanligt känner mig super stressad för allt och mår igentligen inte bra av de men jag hoppas de ska gå väl =/ är nervös inför fre. och skulle vilja avboka den tiden men lika bra att ta tag i de =( kanske skönt när de är klart!!!
Nu ska jag fortsätta med hallen får bli ett till inlägg senare när Meja ska nattas =)

bye

1 kommentar:

  1. Du är alltid i full fart! Det går undan. :) Ska som sagt bli kul att få se lite bilder sen! Försök att inte stressa upp dig och oroa dig för mycket. Oavsett vad det är du ska göra på fredag så kommer det säkert att gå bra ska du se! <3

    SvaraRadera