lördag 17 september 2011

Jobb lördag

som vanligt och givetvis dubbeltur =) men i morgon är jag ledig men då jobbar Lenny...men de gör inget för jag ska börja lite i hallen i morgon =) ska bli super kul att få börja lite smått och nästa helg åker tapeten upp den har jag redan köpt och jag tror de kommer bli as bra =) längtar!!!
ska ta före och efter kort tänkte ja....så kan jag lägga ut här =) samma med köket och tvättstugan....

Idag jobbade jag fram till 13 sen åkte jag hem käka och sen vidare till segmon där min kompis hade loppis idag fick med mig lite smått och gott hem....böcker och filmer till barnen och nått pussel....alltid kul att fynda speciellt när saker och ting bara går sönder här p.g.a lite rita i böcker eller riva sönder kanske då är de bra med böcker för 5 kr =)

Vad har hänt annars då....inte mycke....sitter och kollar lite olika saker till kök med de är ju en hel djungel =/ men man kanske kommer fram till nått innan den dagen kommer heheheh =)

Nej nu måste jag göra mig klar för jobbet....börjar om 30 min =/

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar