måndag 19 september 2011

mycke

just nu...idag jobbade jag och syrran hämta mig på jobbet och lämna av 2 ungar här och åkte och jobbade....Johan hämtar dom 16 som tur är...skulle inte orka längre idag lite små huvudvärk och mycke som hänger över mig....ska hinna måla listen en gång till + luckorna en gång till sen ska jag spackla lite väggen där som fonden ska sitta...hoppas bara jag hittar spacklet =/
måste snart ut och ge barnen mellanmål också och lite mat till mig själv så jag orkar denna dagen =)
skriver kanske mer ikväll =)
bye

1 kommentar:

  1. Det ska bli jättekul att få se lite bilder från er renovering. :) Själv är jag supersugen på att göra iordning i bebisens rum, men vet inte riktigt var jag ska börja någonstans. :P Det blir ingen renovering, utan mest pyssel och piff.

    SvaraRadera