fredag 2 september 2011

fredag

och jag är super trött som vanligt börjar bli en vana att vara trött....lite små jobbigt för de går trögt på dagarna!!!
Idag har jag inte planerat så mycket än...ska fixa michaelas rum och packa till henne för hon åker till Norge idag med sin kusin Moa =) och kommer hem på sön. kommer bli kul för min stora sessa vi andra ägnar helgen till att jobba jag i morgon delad tur och Lenny på sön hel dag =/ mindre kul men de är ju ett måste!!!
Jag ska se om jag och Meja kan cykla ut en tur idag hon tycker de är super roligt att cykla och jag behöver motion =)....
Igår fick Meja ben på sin säng blev ju mycket bättre ska försöka få henne att sova i sitt rum....hade önskat mig ett rum till här nere så hade hon fått de hade varit lättare men nu är de som de är =/....
Nej ska väl kanske börja Dallas har fått mat och Meja fruksot dom stora är i skolan och L är ute med Spike på en långis....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar