måndag 12 september 2011

ny vecka

Och jag läääängtar tills i morgon då vi ska till banken...hoppas bara detta blir bra =)!!!!

Idag gick jag upp för tidigt men Meja vaknade och var pigg =) ingen feber idag så i morgon om det håller i sig så får hon gå till dagis och leka lite!!!!Dallas piper varje morgon =/ lite små jobbigt men på vardagarna så går vi ändå upp 7 så de går ju =)....

Idag håller jag på med de roligaste jag vet....städa....NOT men de blir ju ialf bättre vi var barnvakt till syrran stora hela helgen + att marcus hade 3-4 kompisar här hemma och mickis sin grann kompis så dom va väl 8-9 barn här då får de bli stökigt =) hade hoppats på att dom kunde städa efter sig men de gick si så där men ska ändå upp och röjja någon dag men inte idag för idag blir de nedervåningen som ska få sig en omgång nästa vecka blir de nya tapeter i hallen JIPPI =) blir en fond vägg mellan tvättstuga och toalett,svart med silver i och andra väggar blir äggsklas vita eller ljus går =) tvättstugan ska flytta för ett tag också....på övervåningen så vi kan riva upp golv,sätta vägg,kakel och matta =) bara jag som är där inne men de ska bli skönt med en fin tvättstuga med bättre altenativ så som skåp,bänk och bättre tvättkorgar =)....ska bli såååå kul...men de bästa är ju ändå köket =) vet precis hur jag vill ha de *L*
nej nu ska jag forts'tta, har kök,tv rum och badrum kvar =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar