torsdag 22 september 2011

bup

möte idag och de gick jättebra L va ju självklart med...vad skulle jag göra utan honom? kommer bli ett hembesök och ett inbokat möte för medicinering och om vi behöver hjälp med skolan kommer dom även kontakta dom och de känns skönt!!!
Skyndade oss in på willys och köpte hundmat och lite små saker sen hem....=) hämta meja 14.00 och nu sitter jag här efetr lite fika med Meja hon ville se på tv så de får hon väl då får mamman passa på att uppdatera lite hihihi!!!!
Funderar på om jag ska göra iordning hallen eller om de känns onödigt innan golvet är lagt =/ vill ju ha lite möbler där igen och just nu står dom i sovrummet men vi får väl se...skulle vara kul att få upp lite saker på väggen igen men vi får väl se ska börja med köket ialf ränsa ur lite lådor m.m slänga sånnt vi ändå inte ska ha och slänga ut skafferiet =) men de kanske blir under helgen vi får se....i morgon ska jag göra halkbanan och jag är otroligt nervös fast jag redan gjort de en gång jag hatar allt som har med körkort att göra de gör mig nervös fast mest av allt i hela världen vill jag ha körkor så de är bara att bita i de sura äpplet känns skönt när jag är klar där i morgon
nu ska jag mysa med min lilla innan barnen kommer hem bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar