lördag 19 december 2009

Jullov

och de är bara så skönt...synd bara att Meja vaknade 6 i morse....och vi la henne inte förräns 20.30 men men hon somnade om i våran säng en sväng sen gick vi upp 8.30 =) trött som fan är ja och lite ont i halsen men de går väl över....
Idag kommer syrran och hennes familj jag ska klippa Johan....sen kanske Mickis lillebror kommer men vi får väl se =) har ju lite ont i halsen och är hängig så kanske att Sara vill vänta lite med att komma tills jag är bättre...jag är ju ialf hemma hela nästa vecka så om hon vill kan hon ju komma då =)!!!
Annars idag blir de julbord på Nöjes ikväll....är väl helt ok fast jag tycker de är jävligt jobbigt med massa folk så kanske att min panik kommer jag hoppas ju inte de men de syns väl...
Nä nu ska jag ge barnen frukost tro de eller ej så har bara Meja käkat än...fast bara jogurt....så frukost blir de nu

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar