onsdag 30 december 2009

fått ork....

japp...städar,ränsar och slänger...ska ge bort också....ska ränsa allas garderober idag....sen har jag plockat i våran garderob slängt ganska mycke och ränsat allt till sin plats kan gå in nu ialf även om de är på håret *L* =) man kan inte få de perfekt jämt!!!!

ska ringa en kompis nu och se hur hon jobbar....eller om hon är ledig....inget svar....se om hon ringer upp sen när hon har tid!!!

Ska ialf upp nu och fortsätta lenny åker och jobbar redan nu....om 30 min =( han ska få gå ut me spike innan han åker så jag slipper de....sen ska ja se om jag och syrran får våra kläder idag hoppas värkligen de...sen behöver nog inte jag mer kläder och inte Meja...igentligen inte Lenny heller men han får aldrig nog enligt honom...mickis och Marcus ska bara ha små skit sen är garderoberna fulla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar