söndag 20 december 2009

snart jul

och de ska bara bli så underbart....att se barnen öppna julklappar...få de dom önskat sig....se deras miner =) gud så kul...sen kommer de ju lite folk hit så de blir till att äta god mat och bara vara *L* =) kan de bli bättre!!!
Sen längtar jag lite tills nyår eller ialf dagen efter....ska börja ett helt nytt liv...hoppas på att detta går fort....jag kommer nog ändra mig en hel del hoppas jag....och orken kommer nog tillbaka nästa år *L* kan ju alltid hoppas ialf....hehe
På senast tid har jag hjälpt min granne ganska mycke så hon skulle få klart allt innan jul och nu tror ja att vi ligger bra med....och i morgon är de min tur att städa =) ska bli underbart att få lite barnvakt så man kan springa här själv med hög musik och bara vara....
nu ska jag nog hoppa in i duschen sen ska ja se om de är nått på tv:n idag
bye

2 kommentarer:

  1. Du måste ha missförstått mitt inlägg. Jag har INTE panikångest nu. Ja, jag lider av det i perioder och har haft det i många år, men det känns inte såhär som jag känner nu. Inte alls. Jsg vet att det inte är det. Och det sitter inte i tre dagar heller när det är panikångest.. Inte för mig iaf. Det är något annat fel på mig. Jag kan inte andas ordentligt. Hoppas att det bara beror på att jag håller på att bli förkyld eller nåt. För det är dödens jobbigt. :(

    SvaraRadera
  2. ah ok....då hoppas vi på "bara" en förkyldning....jag och Meja är jätte förkylda...förra året hade vi spysjukan från dagen före jul tills dagen efter nyår *L* =) inte så där skit kul kanske men men...de är ju bara att gilla läget....hoppas ialf att de blir bättre för dig snart GOD-JUL kram

    SvaraRadera