måndag 14 december 2009

Jaha

vad ska man skriva....finns väl en hel del men inte nått som är spec. intressant kanske...
Igår var jag och barnen hos grannen hela dagen och hjälpte dom att måla klart köket och tapetsera en fondvägg och de blev jättebra...Lenny kom hem runt 18.30 och kom också in en stund sen gick han hem med barnen och duscha dom + gav dom kvällsmat sen la han dom =) jag kom inte hem förräns efter 20 tror ja de tog sin tid men nu är de mesta klart bara små saker kvar för min kära granne =)....
Annars försöker jag hinna klart skolan också...ska renskriva 3 enheter idag för i morgon ska de ju in =/ mindre bra men jag hoppas jag hinner....min kära kompis J kommer snart så hon får hjälpa mig att säja vad jag ska skriva =) underlättar alltid....kan ju skriva ganska så fort på datorn bara att de tar ju tid om jag ska läsa allt jag skrivit också...de är ju de som tar sån tid....sen ska jag skriva ut allt också...ska se om jag kan göra de hos Sus eller hos svärmor...skulle vilja ha en skrivare själv men vi har aldrig behövt de förrut....men nu skulle de va bra!!!
Annars händer de inte mycke...Lenny hjälpte mig ner med julgranen så den står på plats bara att klä den ikväll....de ska jag och barnen göra...ska bli mysigt =) just nu är dom ute och leker i snön...underbart hellre de än regn hatar regn just nu =/ tycker inte om snö heller men lite är helt ok och de är ju vinter så de ska va lite vitt då...=)

nu ska jag dammsuga lite sen ska jag leka lite med meja som har ganska så tråkigt ska nog gå ut me henne en sväng snart så hon får lite luft....

bye

2 kommentarer:

  1. Tycker du? Vad roligt! :) Tack ska du ha. Hoppas allt är bra med dig. Själv håller jag nog på att bli sjuk tror jag. Känner mig hängig. :(

    SvaraRadera
  2. ja de är jättefint hos dig...skulle vara kul att komma och se hur ni bor nån gång...får ta de när allt lugnat ner sig lite...=) hoppas du vet att de bara är att komma hit när du vill och hälsa på...usch va tråkigt att bli sjuk men bättre nu än nästa vecka...får tänka positivt =) krya på dig kram

    SvaraRadera