onsdag 9 december 2009

varför???

ja...varför kan man inte bara få vara glad för en dag...pigg,glad och rolig dag...varför ska allt bara rasa på 1 sek. är de så de ska vara....livet som berg och dalbana....är de så livet är???
mitt är de ialf....kan inte förstå varför jag känner mig så nere hela tiden....trött och irriterad är de nått fel på mig???jag kan aldrig göra nått bra....jag ska alltid förstöra allt när man väl byggt upp skiten lite så rasar de.....*suck*
är nog bara helt enkelt trött på mig själv....

så är de

2 kommentarer:

  1. Jobbigt när man känner det så där. Jag vet, för jag gör det själv ganska ofta. Hoppas det snart går över iallafall, vi har ju mycket att vara glada för också =)

    SvaraRadera
  2. ja de är jättejobbigt....känner mig inte alls pigg och glad längre....kan inte sova på natten och är inte trött på kvällen bara hela dagen =/ hoppas på att de snart vänder

    SvaraRadera