onsdag 9 december 2009

snart lucia

japp i morgon ska marcus ha de på dagis...så de är bara att ställa klockan på 5.30 =/
men de får väl gå se om ja kan komma i säng tidigare ikväll....är ju aldrig trött på kvällen bara dagen...barnen ska ialf ha lucia ute iår....lite halvjobbigt men de blir nog fint....mörkt och barnen kommer med lite ljus...mysigt...se hur de går att ha med Meja ute hon vill ju gärna inte sitta still i vagnen men jag vill heller inte att hon ska springa runt så jag måste jaga henne men de går nog bra....
Idag blir de lungt....ska dammsuga för igår städade jag men spike fäller så himla mycke hår nu de är överallt skitjobbigt att se och äckligt jag hatar hundhår....men jag ska bara dammsuga så blir de nog fint för stunden igen....sen ska jag försöka göra nån god mat idag som alla tycker om så man slipper göra olika maträtter....ska se om jag orkar mig till affären annars ber jag mamma om hon ska handla...sen ska ja hämta mickis på skolan 13 och lenny är väl hemma runt 15 kan ja tro....
nä nu vill meja se BOMPA bäst att sätta på den då *L*

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar