onsdag 30 december 2009

Nytt år

och de nya året kommer väl inte starta på bästa sätt tyvärr =( men vi får ta dagen som den kommer och bara finnas.....*tänker på dig* =(

idag ska hela familjen till marie med familj och grilla korv...tyvärr blir de innomhus p.g.a kylan men de går lika bra de...finns alltid att göra hos Marie och Morgan me alla fina djur dom har...ska bli skönt att komma härifrån ett tag....senare kommer ju Johan och Nina vi ska käka mat och äta godis *L* =) ska bli gott fast jag tror jag kommer somna innan 24.00 men då får de vara så.....har lovat barnen att vara vakna länge idagoch de ska dom ju självklart få vara också...
nu ska jag se om mickis är vaken sen ska vi käka frukost....sen ska jag hinna ränsa Marcus garderob innan vi ska åka...måste till affären och köpa korvbröd,choklad och ta ut pengar innan vi ska åka =)

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA!!!!!

älskar min underbara familj mest i hela världen....ta aldrig någon förgivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar