tisdag 22 december 2009

Julen

Jag hoppas och ber till gud där uppe att Meja kan bli bättre snart så jag slipper bära henne hela tiden...och slippa höra MAAAAAAMMMMMMMAAAAA med en gnällig röst hela dagen....min stakars bebis....men hon är väldigt snäll ändå....hon har ju inte hög feber ialf men tätt så hon orkar inte sova som hon ska....de slutar med att hon och jag får vara uppe på natten...men i natt sov hon HELA natten =) fast då hade jag 3 barn vakna kl 6 i morse =) men bättre de än att gå upp 3.....dagen kan gärna bli lite lång då...idag slutar ju Lenny redan runt 13 tiden och de ska ju bli helt underbart....när han kommer hem ska vi till orrby och handla de sista inför i morgon sen blir de pizza i detta hus idag de räcker med att jag ska stå 1/2 dagen i morgon och göra mat =)....ska bli underbart skönt när tomten kommer så barnen får lite nya skaer att leka med....sen ska de bli underbart att plocka bort alla julsaker....granen har blivit en kinesisk naken gran...ialf 1/2 granen =) Meja älskar nämligen kulor så de finns inga längst ner men de gör inget....de är väl så de ska va!!!
Nu ska jag slänga mig på soffan ett tag...trött som f*n är ja...

GOD-JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar