lördag 2 maj 2009

så fint väder

man blir på så bra humör när de är fint väder jag älskar att vara ute önskar bara jag hade gröna fingrar så ja kunde grejja lite men nu får man snällt vänta på mamma *L* har ialf kommit på nått som jag ska göra och de tror ja blir fint/bra!!!

Idag går mina tankar åt mina grannar....tänker på er....Alex...kom hem de är tomt här utan dig....krya på dig och en stor styrke kram till Tezz och barnen.....

Idag har de inte hänt mycke....Lenny va ute me båten och jag va hemma med barnen men dom leker så bra ute så de känns inte så jobbigt att vara ensam längre =)....Meja kryper runt och dom stora barnen cyklar och leker med alla kompisar på gatan....idag fick jag t.o.m gå in och stänga dörren i 30 min så ja fick vara ensam lite....de är inte jobbigt med alla barn men ibland behöver man bara ränsa huvve lite så jag tog Meja och gick in lite =)....vi har ofta 4-8 barn här hemma och de är kul att dom vill vara med oss och vill man vara ensam så går jag bara in lite och äter vi ute och vi vill vara själva (som nästan aldrig händer) så ber jag bara barnen snällt att vänta vid vägen....fast de är alltid någon som äter här med oss *L* =) mysigt och de blir alltid mat över ialf så de gör ju inte så mycke....

Annars händer de inte mycke i morgon jobbar lenny hela dagen =( känns tråkigt för ja vet inte vad jag ska hitta på men jag hoppas att de blir fint väder i morgon också för då är vi ju ute...på morgonen innan barnen springer ut brukar jag dammsuga och skura + plocka så allt är gjort och kanske slänger i en tvätt om de finns någon så är de fint tills man går in igen =) underbart med rent hus och fint väder!!!

Under helgen har vi grillat 2 dagar i rad och idag käka vi tacos på kvällen barnen fick räster sen igår på dagen så dom va mätta innan lenny kom hem de blev sent med midda idag och barnen behöver ju mat innan dess =)....

nä...nu ska ja läsa lite bloggar sen ska ja ner och titta på tv och duscha....hade bra alla....tänker på dig Alex...kram på er
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar