tisdag 5 maj 2009

Andra avenyn

Yez...ikväll blir de tv...inte så ofta de finns nått att se på men idag finns de....=)

Idag har vi varit i stan och handlat jag,L,Marcus och Meja mickis är i skolan och ska hämtas om 30 min....skönt att fylla på lite i kyl/frys =)....senare ska vi käka tacos och sen ska gubben iväg och jobba då ska jag faktiskt storstäda de kommer nog gå ganska fort för de finns väl kanske inte så mycke att göra men jag ska ialf:
dammsuga över/undervåningen
skura
städa båda toaletter
städa tvättstugan
vika ihop kläder och slänga i en maskin till
vattna blommor
om jag orkar ska jag nog tvätta fönster innomhus
sen ska de bäddas rent i barnens sängar denna vecka så de får väl kanske bli idag
sen ska jag nog bara vara med barnen,bada,ge kvällsmat,mysa och sovdax sen är nog jag slut som vanligt en dag hemma *L* =)....men de är skönt att de inte alltid är fint ute för man får väl passa på att städa inne när de regnar =)...sen tror ja de skulle bli finare väder under veckan igen hoppas får man väl göra älskar sol

nu ska ja kika runt i bloggar sen ska ja hämta mickis på skolan....

bye

1 kommentar: