söndag 31 maj 2009

Morsdag

mmm...de är de och Lenny är ute och fiskar han ville ju också med men de blir lite svårt när man har Meja vi har ju inte nått tak att stoppa henne i och de är för varmt att ha henne ute i solen några timmar så de blev att jag fick vara hemma =) men men....fick ialf blommor igår som morsdag present och de va jättefint sen kom barnen i morse och kramade mig de betyder ju mest!!!vi ska till mamma sen har köpt en skit fin blomma som jag också vill ha *L* och en kruka till den och guuuud va gott den luktar.....sen ska vi bada spike =)

just nu sover Meja lite eftersom vi ska till mamma och pappa sen och de kanske kan bli lite sent så får hon sova så kanske hon blir på bra humör *L* =) tar på barnen också i värmen men ja kommer aldrig klaga på den jag älskar sommar =)

Idag har Meja badat ute i sin lilla bebispool som hon fick igår av sin gudfar såååå söt pool va de och de gillade hon bara att mickis och marcus också ville bada och de får dom inte i hennes pool och vi har inte köpt någon till dom än tror kanske att mickis ska få en när hon fyller år....en stor pool med pump till men vi får se annars ska hon få en dvd till bilen....de märks....

Igår va de ialf en bra dag för Meja....lite av sakerna hon fick var:

Gunghäst som gnäggar sååååå fin(farmor och farfar)
spelande anka(mormor och morfar)
nallehund(marie med familj)
nallemus(grannarna)
nallekanin(grannarna)
docka som gråter,skrattar m.m (oss)
docka med mjuk kropp(gudmor)
elefant med ringar som spelar (gammelfarmor)
mycke kläder (oss)(mormor och morfar)(susanne med familj)
matta (jättefin) (moster m. familj)
puma skor (oss)
vibrerande ko (oss)
m.m m.m m.m

kommer inte ihåg mer =) sorry för dom jag glömmde.....

jag gick ialf upp 6.30 igår och gick ut på gatan och skrev med gatukritor.....skrev:

GRATTIS MEJA MUS 1ÅR

=)

sen kl 7 började jag med alla sallader som jag skulle bjuda på....gjorde kyckling sallad och de gillade alla sen bjöd jag på tårta och kaffe så klart....
när alla åkt hem satte vi oss i solen och bara va =) så skönt....sen kom grannen och prata när barnen somnat vi satt nog ute till ialf runt 23.30 =) mycke mygg men skönt ändå...

nä...nu ska ja ner och hjälpa pojkarna med vatten =) att de kan va så kul me de *L*

älskar min underbara härliga familj....puss på er i värmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar