torsdag 7 maj 2009

Regn

och visst...man kanske kan passa på att städa men de gör man så ofta ändå så de kan man inte göra en hel dag....men idag har jag dammsugit och ska skura sen....vika ihop mer tvätt och hänga in allt,damma och vattna blommor sen vet ja inte va ja ska hitta på mer...ska igentligen vara på dagis idag kl 17 men ja vet inte om de blir inställt p.g.a regn men de får man höra när man hämtar lilleman sen kl 14....

Annars har jag varit och vägt musen....nu väger hon hela 8150 och är 72 lång =)....stor nu *L*.....fyller 1 år om 23 dagar =( då har man ingen bebis längre...men hon kanske alltid kommer vara min lilla musbebis eftersom Marcus fortfarande heter lilleman och är 5 år hehehe =)....mickis är min stora flicka....duktig som bara den (när hon vill) och hjälper nästan alltid mig med saker om jag ber henne...så glad att jag har mina barn...vad skulle man göra nu utan dom???herregud ja kommer inte ens ihåg vad jag gjorde innan barnen hehe kanske p.g.a att jag inte hade så mycke att göra då...kul är de ialf att ha barn och 3 st som är underbara...gött att man gjort sitt nu...hoppas bara dom blir lika underbara när dom blir stora som nu så slipper jag vara så orolig =/....nog de svåraste jag någon gång gjort...att uppfostra 3 barn så dom kommer på rätt bana i livet ....men de kommer nog gå bra man får ta en dag i taget och rätta dom i saker ibland!!!

Nu ska jag ner och skura innan Meja vaknar inte så lätt att skura med henne bakom sig *L* =) sen ska ju Marcus hem....

hade bra alla...

älskar er mickis marcus och musen

1 kommentar:

  1. Hej hej :) Här står det bara bra till, lite uttråkade bara. Själv då? Njae, har inte varit på öf på bra länge nu, det känns ju trist att gå dit och sitta inne när det varit så fint väder ute :)
    Vore himla trevligt att träffas, jag känner också att det vore kul att surra med någon vuxen :p Någon gång nästa vecka skulle passa mej perfekt :) Kram Linnea

    SvaraRadera