fredag 15 maj 2009

Jag är....

barnledig....och de känns skit jobbigt...ingen bebis som skriker paaaaaaaaaapppaaaaaaa på morgonen =( ingen lilleman som hoppar i sängen och säjer godmorgon mamma och ingen sessa som är på dåligt morgonhumör och knappt vill säja hej *L* =)....vi skulle ha varit och grillat igår så vi lämnade Meja 18.00...när vi kom hem så kom en kompis till gubben sen ringde dom vi skulle till de skulle komma några som jag inte känner och jag ärligt talat orkade inte längre...trodde inte vi skulle få barnvakt och de blev ju ganska så sent och Lenny hade sakt att vi inte kommer redan så vi grillade hemma....gott gott....sen gick vi över till grannen och hjälpte honom med lite saker sen gick vi på en promenad (ganska sent =) kl. va väl 22.30 när vi gick) och vi gick lååååångt fy fan kommer aldrig gå den slingan igen och tydligen så är de där Lenny går varje dag fyyy fan =/....vi va ialf hemma runt 23.30....när vi kom in satte vi oss vid tv:n och käka lite godis men jag va mätt efter maten än så vi la oss....och idag kunde jag sova hur länge jag ville men tror ni inte jag gick upp 7.00 =/ så nu har jag börjat min dagliga städ...ska städa övervåningen....byta alla barnens sängkläder,dammsuga och städa toaletten....sen dammsugar jag bara nere för där är de nog inge stökigt....tar väl toan som jag brukar och tvättstugan slänger i en tvätt så ja blir av med alla sängkläder med en gång...

nä...nu ska ja kolla läget på andras bloggar sen ska jag fortsätta....

saknar er mina älsklingar....men ni kommer snart då ska vi till mariebergsskogen =)...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar