söndag 17 maj 2009

blev inte

mariebergsskogen igår och tur va väl de jag tog med dom stora barnen till stan och handlade och när vi åkte hem regna de så de känndes ganska bra att inte åka ändå...=)

svar till Milla: =) jag är ganska van att göra allt han är trött på mitt städande och jag förstår honom...sen ber jag honom nästan aldrig och när jag väl ber honom så önskar ja att han skulle vara lite mer hjälpsam....men vissa är väl så...och jag är sjuk när de gäller städning....han har tröttnat på att jag ALLTID städar och jag kan t.o.m bli arg om han inte t.e.x tar bort kaffebönor me en gång =) skulle också vara trött på honom om han var som jag är...men men =) han hjälpte till igår me garaget ialf blev väl inte så mycke men nu kan man gå in i alla3 dörrar *L* =)....

idag blir de ialf lung mickis ska på kalas och vi ska bara till affären va ja vet sen blir de nog lungt lenny jobbar ju hela dagen =/.....vet inte hur vädret är heller....jag har ialf hunnit med en dusch och nu ska vi ner och äta frukost....

älskar er mickis marcus meja

4 kommentarer:

  1. Hehe. Vad bra att han hjälpte till med garaget. :) Ja, jag vet att du kanske städar lite fööör mycket ibland, men jag hoppas att du inte mår dåligt över om du inte städat en dag heller. Förresten... angående att vi skulle träffas, det verkar bli uppskjutet hela tiden, men jag känner att jag har så mkt på gång just nu och så mkt i skallen också, så jag måste nog skjuta upp det lite till. Förlåt! :/ Jag hoppas att det blir av snart iaf. Kram.

    SvaraRadera
  2. Milla: du behöver värkligen inte känna dig stressad jag bor nog här ett tag till sen syns vi säkert när vi jobbar vilken avdelning fick du på???

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar fanimej i hela huset i sommar. Jobbigt. Men jag är stationerad på trean, sedan har jag extrapass på både tvåan och fyran. Du då?

    SvaraRadera
  4. där ska jag också vara men 2 veckor på 2:an också men de är redan i Juni sen blir de bara 3:an =) va kul då kanske vi syns lite ialf =) skulle vara kul att jobba ihop känns mycke bättre när man känner någon ialf..

    SvaraRadera