måndag 27 april 2009

de blir aldrig....

som man tänkt sig =)....igår la vi Meja men fick ta upp henne efter ett tag hon hostade som bara den men hon ville sova så vi la henne i vagnen så hon satt mer upp....när vi la oss för natten så gjorde jag iordning hennes säng med en större kudde sen sov hon hela natten....synd när dom små är sjuka!!!

Jag duschade i stället idag och gud va skönt =)....sen slängde jag i en maskin i torktummlaren och en till i tvättmaskinen gjorde iordning dom stora barnen och följde mickis till skolan sen gjorde jag iordning Meja med ny blöja och fina kläder =) så nu är alla klara för dagen!!!

Lenny hade varit ute på långpromenad innan vi vaknade eller han kom hem när vi satte på oss kläder så Spike är kissad och klar också =)....

Idag ska jag med mamma till Kil igen de finns en klädaffär där som jag gillar så vi ska åka dit utan barn idag så kanske man kan titta i lugn och ro

nä...nu ska jag ner och grejja lite i köket sen ska jag dammsuga och skura lite tror ja....

bye

1 kommentar: