söndag 3 maj 2009

Måndag

Jag läste just Tezz blogg =( känns jobbigt att bara sitta och läsa och inte veta så mycke hur de är med A....de ryser i hela mig när hon skriver och de är helt sjukt hur de kan gå till så här...
Jag hoppas och ber att dom hittar de bästa för A så han snart är på benen och tezz lilla vännen jag vet att de inte är lätt för dig och barnen men jag hoppas du snart kan andas ut lite du också....vi finns här nere på gatan hoppas du vet de....kram på er!!!

Idag ska Mickis till skolan och Marcus till dagis...Lenny jobbar eftermidda så ja hoppas de kan bli bra väder så man kan vara ute med lillstopan idag...hon vill inte vara inne =) sen ska jag på box idag och de ska ju bara bli för underbart...mamma kommer och hjälper mig i eftermidda!!!

Igår va de en tråkigt dag men jag tog barnen och åkte till mamma....gick till lekparken och träffade en kompis och gick in en sväng till gammla jobbet....

nä nu skriker Meja efter pappa men han är ute med Spike...nu börjar dagen =)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar