lördag 16 maj 2009

jaha...

då är kl 09.11 och jag antar att min svärmor snart ringer och talar om en rapport på Meja =).....min lilla underbara gumma...saknar henne så himla mycke...=/ men snart kommer barnen hem och pussar på sin mamma =) de bästa som finns....

jag har ialf hunnit skruva upp pappershållaren på toan uppe och 2 krokar nu ska jag bara ha en hylla eller 2 tavlor som passar på toaletter sen är den klar den får duga tills jag har ork att göra nått mer så nu ska jag bara städa den så får den vara bra....sen håller jag på med ballkongen....ska snart dammsuga så är den fin =)....sen ska jag dammsuga barnens rum sen blir de väl till att gå ner och dammsuga sen orkar jag nog inge mer idag....ska ju till stan med barnen också....idag blir de tacos och barnen får köttfärssås och spagetti som dom älskar mickis kanske äter tacos med oss men marcus gillar inte de så han får välja =)....

gissa vad lenny gör?!?!?!?!?!?!?!
sitter i biorummet och njuter av tystnaden av barn kanske...inte hade han alls lust att hjälpa mig med städning av ballkong som jag frågade han dammsugade ialf upp chipsen som han sölat igår på mattan så inte Meja får de i halsen men inte tog han rästen av rummet =/....jag fattar inte....ska de va så jobbigt/svårt att hjälpa till....i eftermidda ska han F*N få hjälpa till me garaget ialf ALLA 3 ska göras iordning....då kommer han inte undan för jag tar med alla barnen till stan så han kan åka cykel om han vill eller göra vad han vill då är de han som får hjälpa mig när ja kommer hem så är de me de...

nä...ska försöka göra klart tills barnen kommer hem....skönt att slippa kolla Meja hela tiden när man städar hon vill ju inte va me när mamma städar *L* =)

bye

1 kommentar:

  1. Mäh! Säg åt honom på skarpen! Ni är väl två st vuxna i ert förhållande och då ska man väl dela på sysslorna och hjälpas åt? Hoppas du slipper göra allt själv. Kram.

    SvaraRadera