söndag 10 maj 2009

sista dagen

denna veckan....tiden går så fort...skönt men också jobbigt jag vet ju inte vad som händer till hösten och de känns skit jobbigt...=(

Meja sover ialf nu en stund och dom stora barnen är ute och leker i de fula vädret men de kan ju va kul att leka också =)....Lenny sitter i bio rummet med grannen Johan och spelar skit spel =)...dom får passa på kanske eftersom de är så lungt här nu....när meja vaknar ska jag göra mat åt barnen sen kanske jag tar och går ut och fixar lite i trädgården...kanske...eller så fixar jag väl med nått annat....får inte för mig så mycke längre har t.e.x bara städat skafferi idag skulle vilja mer men jag vet inte vad jag vill...tvätten skulle behöva vikas in men ja vet inte om ja orkar/vill...kanske att jag gör de sen...barnens sängar ska bytas också och de gör ja nog idag så kan Lenny hjälpa mig...sen kan man ju alltid tvätta sängkläderna med en gång så slipper de bli massa tvätt *L*....

usch va trött ja känner mig på allt just nu...igår sa ja till lenny att ja ville till stan och kolla i affärer så de blev att så *L* vi gjorde alla barnen klara och satte dom i bilen och åkte till Bervik....skulle ha byxor till Marcus så de kollade vi på hitta 2 st och dom kostade väl 179kr st. men ena paret hade ingen dragsko så de fick bli ett skärp också....med en döskalle på =) sen hittade jag en skärmkeps till Marcus med hajar på och en keps till Meja som de stog "mom" på =) sen fick hon även en sommardress med bebisnallepuh på =) sååååååå söt....sen väntar jag ju på kläder till barnen för 1600 hoppas dom snart kommer vet att de kommer lite i början av Juni också men de mesta kommer nog till veckan....sen skickade jag och lenny efter kläder till oss kul som fan tror de kalaset gick på 2100 =) men gud så kul när Lenny också vill ha lite kläder då passar ju jag på att köpa på mig också hihihi =).....dom kanske också kommer under veckan annars blir de nog veckan efter!!!

nu ska ja fixa klar här för en kompis kommer nämligen och ska kolla på våran sulky (stavas de så) hon får den fast hon säjer att vi får en cykel av dom till Marcus men nej....jag köper hellre den av dom för våran vagn är sen 04...inge fel alls på den och de är en Brio svart och röd kostade över 1700 så de är kanske ingen skit men jag har fått såååå mycke av dom.....

nä...bye

3 kommentarer:

  1. Just jäklarns! Den i segmon hade jag glömt bort. Tack för alla tips! :) Särskilt kul är ju att kolla på stoooora loppisar. Gillar Solareturen faktiskt. De har typ allt och lite till. Loppisar är så jäkla kul att gå på tycker jag!Kul att blanda gammalt och nytt i inredningen. Kram.

    SvaraRadera
  2. Tja :) Tänkte om vi kanske kunde kika förbi imorgon, om du inte har något annat för dej?
    Kram Linnea

    SvaraRadera
  3. Jo, men det blir nog så att vi åker en sväng till öf imorgon :)
    Min msn är linneasjolen@hotmail.com
    Krams!

    SvaraRadera