måndag 18 maj 2009

MÅNDAG

och vad gör jag då?.....inte så mycke just nu...vi har:

gjort frukost
skjussat barn till skola/dagis
varit till affären
hämtat mickis på skolan
gjort mat
slängt i en maskin och inte så mycke mer...men jag SKA snart börja städa...ska ta min "lilla" hög med kläder och vika ihop och lägga in....fy fan va slapp man kan va och inte göra de me en gång men jag brukar att göra de men jag vet inte vad som gick fel nu....för den är säkert 1 meter hög och lika bred nu =( men men den försvinner ju sen och de är ingen jävel som gör de åt en så jag vet att den ligger där tills jag tar den =)....

sen ska jag nog bara dammsuga,skura och plocka....vattna blommor också för dom börjar hänga av någon konstig anledning dom fick väl vatten för ialf 2 veckor sen *L* =) snacka om slö hehehe jag älskar blommor men dom älskar inte mig =)!!!!sen ska jag nog bara damma lite så de blir gjort...Meja har inte sovit midda än så de gör ja när hon sover...sen är de ju toaletten också den måste tas....den tar jag ju minst 5 dagar i veckan....sen är jag klar för idag!!!!

Annars vet ja inte vad vi ska hitta på idag inte så fint väder och jag har ingen lust att vara ute heller när de är blött och jävvligt....så de blir nog bara att slappa med barnen (dom är ju säkert ute) men kanske lite mys med Meja vore inge fel =) fast hon vill nog inte hon älskar att vara på golvet hon inte sitta i knä med mamma =)....

kanske ska ringa min svägerska och fråga vad dom gör...vet ju att hon skulle jobba idag men jag vet ju aldrig hennes tiden dom är helt konstiga sen kanske lite egen gjorda =) hon värkar ha ett bra schema tror också att hon får göra de lite själv...ganska skönt =)....jaja vi får väl se vad vi hittar på....

nu ska ja ialf kolla vidare sen kanske börja me lite av de ja ska göra innan Lenny åker och jobbar...han ska ju hämta lilleman också innan så de är inte så mycke tid kvar att städa på med hjälp =)...

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar