tisdag 19 maj 2009

allt känns

faktiskt bra nu....var och stor handlade idag och de behövdes....sen ska jag med mamma till stan sen och kolla lite blommor ska också bli kul jag älskar blommor...ska kolla några som jag ska plantera i min rundel....lite färgblommor ska de vara också har mest gröna bara....

Igår slog sig Marcus =( var jätte rädd ringde hit min svägerska som kom fort skrämde henne nog lite väl mycke men de va värkligen blod överallt...men de va bara ett litet sår bakom allt detta blod...men jag är så rädd av mig skakar för minsta lilla =/.... hon hjälpte mig ialf och titta på detta och Ronny också (tack för hjälpen) känns skönt att kunna ringa dit dom kan mycke och jag litar på deras kunskaper...så de känns bra....de gick ialf bra han hade lagt sig i en vattentunna och rullat ner för en backe och sloge i huvve i en sten tydligen ganska vass för han fick rivmärke i pannan också ronny trodde de kom från tunnan som skärmärke en plast tunna är ju ganska vass....ialf de gick bra tack för hjälpen igen!!!

Usch va de regnar då =/ skit väder....och ja har inte lust att städa heller...kanske att ja städar lite senare....om ja orkar....

nä...nu är Meja vaken och klättrar på mig ska ge henne mat sen ska hon en sväng till farmor...har ju ingen bilstol till henne i mammas bil och jag vill inte att hon sitter framåtvänd hela vägen till stan....hon är för liten....

bye

2 kommentarer:

  1. Tack. :)

    Men usch, tur att det inte var någon värre skada. :/ Det brukar blöda mycket från huvudet därför blir man ju så himla rädd när någon slår sig där och man ser allt blod.

    Är du ingenting på fyran? Har för mig att jag hörde att du skulle vara där ganska mycket? Vem går du för på tvåan och på trean då?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo jag ska vara på 4:an dom 2 första veckorna...2:an har jag inget på....de är bara 3:an och dom där 2 veckorna på 4:an =)

    SvaraRadera