fredag 6 augusti 2010

ULLARED

om några timmar ska bli skit kul....
mamma,syrran och kanske grannen.....ska ialf bli skönt med påfyllning i allas garderober....
ska köpa massor till barnen....regnkläder,tröjor,byxor,strumpor,vantar,jackor,deo till Lenny då hans andra inte va bra och björnborgen som finns på U är jättebra =) och luktar gott...
sen ska ja se om ja hittar nån tröja till mig och lenny =)....
nu ska jag sova ska upp om 4 1/2 timme...
se om jag hittar lite inredning också....har med mig 5000 borde räcka ett tag ialf...men kläder är viktigast....
nä...nu sova
ZZZzzz

3 kommentarer:

  1. Trodde inte du skulle åka förrän i september! ;) Ha så kul nu då, hoppas du hittar allt du ska ha! :) Kram.

    SvaraRadera
  2. haha nej ja vet fick ett impuls anfall hitta jättemycke och spändera jätte mycke också men jag har inte ångest =) lycklig som bara den bara så kul....men jag köpte värkligen inte nått till mig själv INGET bara till barnen och lenny men men =)

    SvaraRadera
  3. Men gumman... :( Synd att du inte unnade dig själv något också! Kul att du blev nöjd med inköpen iaf. Bilder vore kul! :D

    SvaraRadera