onsdag 25 augusti 2010

fuck a duck

haha fin rubrik men ungefär så känner jag mig...fast mer som en överkörd anka...hmm låt kanske fel men skit samma....
dessa dagar kan gå och självdö....vill inget gör inget och jag skiter i allt....utom barnen självklart!!!!

ska dammsuga sen alltid skönt när de är klart och kanske att man känner sig lugnare....eller inte skit samma...ska se om jag kan skura och städa toaletten också de är ju inte så att den gör de själv och gör inte jag de så blir de aldrig gjort....sånnt är livet!!!!

livet är inte alltid på topp.....men de kan bara gå till botten för att sen vända eller för dom som väljer att stanna på botten men sån är inte jag....jag tar mig alltid upp på nått jävla vis....jag kanske inte alltid lysckas hålla mig där men då är de bara att börja om....=) sånnt är livet bara att inse!!!!

lyssnar på HAMMERFALL och bara njuter....älskar värkligen dom...super bra låtar och jävligt skön musik att lyssna på om humöret inte är på topp =)

nu skriker Meja =) uppmärksamhet??? japp mammas sessa slänger dockan på golvet och säjer lungt....såå mamma gocka ligga där nu =)
söt ungen älskar dig mer än själva livet du och dina syskon gör mitt liv värt att leva varje dag =) älskar er....om ni bara visste jag säjer de varje dag men kan inte säja de nog mycke...=)

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre snart! Tråkigt att du mår så dåligt. :( Kram!

    SvaraRadera