torsdag 19 augusti 2010

KAN JAG

för en gång skull få reda på saker och ting???
inte min tur....och kommer aldrig bli heller....jag har ingen tur....hade tur för 8 år sen och 6 1/2 år sen och för 2 =) fick mina underbara barn då och de är den största lycka jag varit med om och inget kan slå de...till vardan har jag inge tur....de är bara att inse....

vill veta nått om min op eller matkursen man måste gå på men de händer aldrig...kommer säkert få vänta till okt,nov innan denna jävla matkurs är...*suck* så himla tråkigt att inte veta nått...ca 4-5 veckor innan får man veta och jag vet inget ÄN men de kommer väl väntan är man van....

Jaja till något annat....idag ska vi till stan....till BUP utan barn....ska bli skönt att få reda på hur saker och ting kommer gå till väga m.m och jag tror detta kommer bli bra!!!!
åker me en gång L kommer hem från jobbet!!!

snart ska jag ut me spike också....sen måste jag försöka dammsuga.....alltid är de något....

nä måste börja

*gone*

1 kommentar:

  1. Det gör jag gärna! :) Speciellt på styrketräningen för det är där det tar emot mest att gå dit ensam. Brukar mest springa på löpbandet när jag är i styrkehallen. Men varför ska du just börja i oktober? varför inte nu? Kram.

    SvaraRadera