fredag 13 augusti 2010

Segmon

ska faktiskt bli kul idag tror ja....känns kul att få göra nått ensam utan barn....lite nervös men ändå ska de bli kul....sminka sig och sätta på sig lite andra kläder än vad man har under dagarna man bara ska va hemma eller är på jobbet....träffa trevligt folk,umgås,ta några öl,lyssna på bra musik.....dagen i morgon glömmer jag för stunden och önskar att jag kommer vakna 10.00 pigg,glad och fräch....men å andra sidan hör de väl till med en slapp dag....önskar bara att jag mår bra så man kan hämta barnen och vara pigg för deras skull =).....

Snart ska vi till affären och köpa godis till barnen och Moa....de minsta jag kan göra =)....sen ska jag packa lite kläder som dom ska ha med och runt 16 lämnar Lenny dom hos annlollo....innan de ska jag hinna med att duscha för grannen ska hjälpa mig med håret och hon åker till stallet runt 16 så de får bli tidig dusch men de gör inget =) känns skönt att inte behöva stressa....sen går vi till grannen och tar några öl innan vi åker till segmon för att äta god mat och lyssna på en trubadur som jag tror är jättebra!!!!

får bli en slappdag idag också....hjälpe mickis med sitt rum lite förrut men jag orkade inge mer vet inte vart jag ska börja när de gäller hennes skrivbord hon har så himla mycke....skit....=) men bara hon hittar de hon ska så får hon väl ha de som hon vill!!!!
Ska ta tag i Marcus rum också....möblera om så jag kan täcka tapeten som en kompis till han rev....men men....får se hur jag gör....blir nog bra!!!
Skulle vilja färga håret men jag hinner nog inte de innan....för mycke att göra...handla,laga mat,packa,lämna barn,duscha,göra sig klar....så de får duscha som de ser ut *L* =)
har ialf klippt lugg och jag blev jättenöjd bara inte så van att få till den som jag vill men vi får väl se hur jag lyckas tills i kväll !!!!

Nä om jag skulle säja till Lenny att lägga på telefon nån gång så man kan komma iväg och ialf börja att förbereda maten....som jag för övrigt inte vet vad de blir än =( men men de är de minsta problemet just nu!!!

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar