onsdag 11 augusti 2010

GAH

jag orkar inte med mer sånnt här skit....jag ska sluta prata och lyssna så kanske de inte blir fel mer...helt sjukt....små saker blir stora som berg av en fråga?
hur kan de bli så.....
orkar inte bry mig vet själv hur de ligger till och de är de bästa....

Nu till nått annat....
snart är de fre och de ska faktiskt bli skit kul....är nervös men inte för festen utan att jag ska lämna alla barnen.....vet inte varför jag får sånna kännslor är de för att jag inte har kontroll själv eller är de nått annat?jag har kunnat lämna barnen jämt men sen jag fick Meja så känns de inte som ett måste....men på fre ska de bli så kul att få vara med vuxna och våra kompis kommer bli skit kul och jag vet att barnen får de super bra hos annlollo =) så de är inte därför...men jag får lite dåligt samvete och fråga mig inte varför...har väl inget att få de för...mer än att jag ska ut och träffa kompis och vara med Lenny som aldrig händer annars =) nä slut på dessa sjuka tänkande....de kommer bli super kul och jag får träffa barnen dagen efter....och de bästa av allt är att annlollo sa att jag inte behöver ställa klockan och rusa upp utan vakna av mig själv kanske att man slipper en del av bakfyllan då...att få vakna själv är ju super skönt...tror ja =) har aldrig provat....men de ska bli underbart =) tack annlollo igen!!!!

Nu är jag ledig 3 dagar har inte hänt på hela sommaren att jag varit ledig 3 dagar i rad...högst 2 och de har väl hänt 2-3 gånger på hela sommaren annars blir de en dag här och en dag där och nån dag extra *L* men de är helt ok ändå...skulle aldrig jobba 100% i vanliga fall inte när barnen är så små....50 räcker gott och väl och när dom blir så stora att dom kanske klarar sig själva kan jag tänka mig att gå upp till 75% =) inte mer....

Nästa vecka ska jag jobba på dagis...servera mat och skuta lite åt dom känns helt ok att få andra saker att jobba med...är van 4:an nu men ändå ska de bli kul att få göra nått annat....

sen vill jag bara skriva ett stort grattis till MILLAN för de nya jobbet....hoppas du får förlängt =) allt ordnar sig till de bästa bara så jobbigt att aldrig veta nått i förväg *L* =) kram och lycka till

nu ska jag få Meja att sova...lika svårt som vanligt...men nu ligger hon ialf still i sin säng alltid något...=) sen ska jag smyga ut me spike som måste ut för natten lenny kom hem tidigare så idag får jag smyga ut och springa ut me hunden =) tur jag och Meja tog en promenad förrut så man slipper dåligt samvete....men som en arbetskompis sa en gång och som faktiskt fastnat på mitt huvud....har man dåligt samvete har man gjort nått fel....stämmer ju faktiskt =)

kram och bye

1 kommentar:

  1. Tack du! Känns skönt att veta att man har jobb iaf en månad till. :) Kram!

    SvaraRadera