lördag 28 augusti 2010

Livet är ingen...

dans på rosor jämt och allt går upp och ner.....just nu är mitt liv faktiskt hur bra som helst....fast man har dessa depp dagar med lite små bråk med både barn och sambo men allt löser sig och de blir till de bättre =).....
Idag har jag och barnen bara varit hemma fast dom stora barnen har ju självklart också lekt med kompisar har dammsugat och fått hjälp med dammning av mickis....Marcus plocka lite leksaker sen ville han leka =)....Meja hjälpte också till på sitt lilla vis =)
I morgon ska vi till stan och kolla på garderober....vi ska ha en var i sovrummet behövligt då vi måste gå upp varje gång för att hämta allt som vi behöver....så nu får mickis och marcus våran stora garderob där uppe med deras sängkläder i....ska bli skönt =)

nu ska jag ta mina underbara griniga ungar och slänga dom i säng...marcus grinar och Meja busar och mickis är sur för att dom inte får chips av mig...med de är p.g.a att dom bråkade förrut och jag varnade dom och inte sluta då får dom de till följd av att dom inte lyssnar...mickis har sagt förlåt 3-4 gånger men de hjälps inte...samma visa varje dag med bråk på kvällen då får dom också vara utan...kanske inte behövs mer energi på kvällen heller...dom har fått godis både igår och idag + pizza så de är inte nått synd om dom =) ska plocka fram chips i morgon till dom så ska jag sätta på en film så får dom mys i morgon ingen idee med 3 trötta barn =( blir bara bråk....

jaja nog om detta meja ska ha sängkläder i sin säng också tvätta dom idag och hinner inte bli torra =/

jaja

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar