tisdag 17 augusti 2010

är det en....

ny skit period på G nu eller????
Känner mig inte alls peppad till nått.....vill inget och orkar inget....
Skulle varit i väg en sväng idag men de blir inget av nått....mickis som är arg och jag som bara är trött...skulle ha jobbat men orkar inte för min rygg och nacke....känns som om jag bär på 10 extra kg.....*suck*
vill bara ha svar på en del saker....
Känns så underligt....ibland känns allt så himla bra och ibland känns allt bara skit varför inget bara mitt i mellan....funderingar på sjuka saker som jag igentligen inte vill men ändå tänker på =(
Vill bara må bra och vara glad....och jag har allt för att vara glad åt...
mina 3 helt underbara barn är ju värt allt....=) och jag är ju glad för dom....=) äch skit samma ingen idee att sitta här och sura =) då blir inget bättre...nog p.g.a nacken som jag är på dåligt humör....kan ju alltid hoppas på de....
nu ska jag gå ut och se om gräsmattan kan klippa sig själv =)

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar