söndag 29 augusti 2010

Garderober

japp ska in till stan snart och kolla på 2 garderober som vi kan ha i våran sovrum ska bli såååå underbart....hoppas bara dom har 2 st så man får ta hem dom idag....men med min tur så finns de nog inte....ska kolla ialf...

Annars idag ska jag möblera om Marcus rum och försöka få mer plats åt han och mickis ska ju flytta tillbaka till de lilla rummet igen p.g.a att vi inte får upp en vägg än....

Annars blir de lungt idag....ska städa klart övervåningen ialf sen får de bli lite mat efter resan till stan....men nu ska jag se om jag får hem marcus och göra klart barnen

bye

1 kommentar:

  1. Tack, snälla du! Vad fint skrivet. <3 Vad glad jag blir! Hoppas också att det nte dröjer alltför länge. Vill ju ha många barn. :)

    Jo, det kommer förhoppningsvis att bli bra på det nya stället också. Men det är ju alltid jobbigt i början när man är ny och ovan! :/
    Kram!

    SvaraRadera